BEHANDLINGSTID

Alle bestillinger blir håndtert innen 24 timer. Sendinger i høytider eller andre spesielle dager i året inkludert høysesong kan opplever forsinkelser. Hvis sendingen blir forsinket får du en e-post om dette.

LEVERINGSTID

Innenlands
Vi sender alle innenlands sendinger med Posten/Bring. Estimert leveringstid er 1-4 virkedager fra sendingen ankommer hos transportør. Sendingen vil bli levert til ditt nærmeste postkontor eller dagligvare med post i butikk. Dette gir deg frihet til å hente når enn du måtte ønske (innen 14 dager).

Når varen ankommer ditt nærmeste postkontor eller dagligvare med post i butikk har du 14 dager på å hente varen din. Hvis du ikke henter den innen fristen vil varen bli returnert til oss. Du blir ansvarlig for fraktkostnaden hos transportøren og blir fakturert for dette

Utenlands
Vi sender alle utenlands sendinger med DHL. Estimert leveringstid er 1-4 virkedager fra sendingen ankommer hos transportør. Sendingen vil bli levert til ditt nærmeste DHL servicepoint. Du kan følge sendingen via sporingslenken som du mottar fra oss. 

BEKREFTELSE & SPORING

Når du bestiller en vare hos oss vil du få en bekreftelsese-post med en gang ordren er godkjent. Deretter vil du få en e-post når varen er sendt fra vårt lager på vei til deg, e-posten inneholder en sporingslenke slik at du kan følge med på bestillingen din fortløpende.

SKADET/TAPT SENDING

Hvis du mottar en sending fra oss som er skadet ønsker vi at du tar kontakt direkte med oss på post@rawshop.no. Husk å legge med bilder, ordrenummer, kontaktinfo og en detaljert beskrivelse av hendelsen.

Hvis du mistenker at bestillingen din er tapt ber vi om at du venter minst 10 dager etter antatt leveringsdato før du sender oss en e-post. Dette er på bakgrunn av at noen ganger blir det forsinkelser, ting kan bli borte, men så dukke opp igjen. Hvis den enda ikke dukker opp, send oss en e-post på post@rawshop.no. VIKTIG, husk å inkluder: ordrenummer, kontaktinfo, sendingsnummer,

RETUR & REKLAMASJON

Hvis du ønsker å returnere en vare hos oss må varen være uskadet, ubrukt og i sin originale emballasje. Gavekort og spesialbestillinger kan ikke returneres

Vi kan tilby forhåndslagrete etiketter for retur av varer. Du må selv betale returkostnaden hos transportøren. Hvis du mottar en refusjon, vil fraktkostnaden bli trukket fra refusjonen før utbetaling.

Ønsker du å sende inn klage/reklamere på et produkt? Send oss en e-post på post@rawshop.no eller bruk kontaktskjemaet her